دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۲۴ ب.ظ

کارگاه آموزشی پژوهش و مقاله نویسی

دکتر حمید محمدی رادبرگزاری کارگاه آموزشی مقاله نویسی

در حوزه علمیه امام حسین علیه السلام مراغه

با توجه به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص یازدهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی و شرکت فعالان قرآنی در بخش پژوهشی این همایش، کارگاه آموزشی مقاله نویسی با حضور دکتر حمید محمدی راد، روز چهارشنبه (چهارم بهمن ماه) برای طلّاب حوزه علمیه امام حسین علیه السلام شهرستان مراغه، برگزار گردید.

...

 رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه و دبیر استانی یازدهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی، در این جلسه بیان داشت:

این همایش در راستای مسابقات بین المللی قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه است که در کنار آن به قسمت پژوهشی نیز پرداخته می شود، دکتر حمید محمدی رادایشان تحقیق و پژوهش را در حوزه های علمیه شهرستان کم رنگ دانسته و اشاره کرد: طلّاب حوزه های علمیه با تمام قدرت اهل بیان هستند، ولی باید نسبت به اهل قلم بودن و به مسائل پژوهشی پرداختن تلاش خود را بیشتر نمایند، باید قلم ها را به کار گیریم، اگر فقط اهل بیان باشیم و قلم را کنار بگذاریم، با رفتن از دنیا تمام علممان نیز با خودمان خواهد رفت، ولی پژوهش ها و رساله ها می توانند میراث ماندگاری باشند که از انسانها به جای می مانند.

وی افزود: علوم و رساله هایی که از آیت الله خویی به جا مانده است، نماد بارز این موضوع است، لذا شما طلاب عزیز  وارد کارهای پژوهشی شوید، مطمئن باشید به مرور زمان کاستی ها اصلاح خواهد شد.

استاد محمدی راد در ادامه، توضیحات مبسوطی درخصوص محورهای پژوهشی یازدهمین همایش بین المللی قرآن کریم ارائه نموده و تمامی طلاب حوزه را نسبت به نگارش مقالات با موضوع استکبار ستیزی در شاخه های مختلف دعوت نمود.

در این کارگاه آموزشی، ضمن بیان چگونگی ثبت نام در همایش و نحوه ارسال مقالات، ساختار مقاله نویسی، به طور کامل برای حاضرین در جلسه تبیین گردید.

دکتر حمید محمدی راد



(مشاهده این خبر در سایت ایحاء)


دانشکده علوم قرآنی مراغه

نظرات  (۱)

سلام، بابت همه زحمات شما در این وبلاگ تشکر می کنیم. لطفا اگر امکان داشت مثل ترم های سابق برنامه هفتگی دروس را هم در وبلاگ قرار دهید. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">