دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

دانشکده علوم قرآنی مراغهآیین بزرگداشت شهادت شهید

محسن فخری زاده در مسجد جامع مراغه

در روز چهارشنبه 12 آذرماه 99 مجلس بزرگداشت شهید دانش هسته ای و دفاعی کشور در مسجد جامع مراغه برگزار گردید در این مجلس که به علت رعایت پروتکلهای بهداشتی  با شرکت معدودی از اقشار مختلف مردم و مسئولین نظامی وسیاسی شهر از جمله رییس دانشکده علوم قرآنی مراغه،  برپا شده بود، عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه آیت الله پورمحمدی گفت: با توجه به نقشه های شوم نظام سلطه، برای ترور نخبگان و شخصیت‌های تاثیرگذار کشورمان، باید نهادهای متولی امر امنیت، بیش از پیش در حفاظت از شخصیتهای علمی و نظامی، اهتمام کنند.

وی با بیان اینکه از زمان آغاز انقلاب اسلامی تاکنون توطئه های مختلفی علیه نظام اسلامی انجام شده است، افزود: شخصیت های بزرگ و علمی کشورمان در طول چهار دهه اخیر توسط منافقان و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب به شهادت رسیده اند.

وی افزود: در سال های اخیر نیز شخصیت های کلیدی و دانشمندان نقش آفرین در صنایع هسته ای همچون شهریاری، علی محمدی و رضایی نژاد و در یک سال اخیر فرمانده بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی، برای ضربه زدن به نظام اسلامی توسط نظام استکباری به شهادت رسیدند.دانشکده علوم قرآنی مراغه

آیت الله پورمحمدی ادامه داد: هم اکنون نیز توطئه های دشمنان ادامه داشته که نمونه بارز آن ترور و شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان در روزهای گذشته است.

وی با بیان اینکه  تلاش دشمن ضربه زدن در زمان مناسب به کشورمان است، اضافه کرد: با وجود اینکه خون شهید فخری زاده موجب پرورش صدها افراد چون ایشان خواهد شد، باید در صیانت از نیروی نخبه کشور تلاش شود.

وی افزود: اکنون نیز با هدایت های رهبری به عنوان فرمانده کل قوا، دشمنان و صهیونیست ها بدانند که با وجود این ترور کوردلانه که با چراغ سبز آمریکا بوده است، ملت بزرگ ایران با تبعیت از ولایت، انقلاب و استقلال خود را بیش از پیش به جهانیان ثابت خواهند کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">