دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۰۱ ق.ظ

همزمان با هفته قرآنی دانشگاهها

دانشکده علوم قرآنی مراغهمحفل انس با قرآن کریم

به مناسبت هفته قرآنی دانشگاهها

محفل انس با قرآن کریم به مناسبت هفته قرآنی دانشگاهها، با حضور دکتر یحیی راثی، سریعترین حافظ کل قرآن کریم (در مدت ۴ماه) و نابغه قرآنی، روز دوشنبه 28 آبان ماه، با حضور ریاست دانشکده، اساتید، دانشجویان، مؤسسات قرآنی شهرستان و جمعی از اقشار مختلف مردم، در سالن اجنماعات دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار گردید.

...

در ابتدای این مراسم با شکوه، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و صلوات قرآنی، آقای علی فتحی زاده دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشکده، آیاتی از قرآن کریم را تلاوت نمود.

در ادامه استاد یحیی راثی از مدرسین جوان و از حافظان و قاریان برجسته کشور علاوه بر قرائت های مختلف با سبک های متفاوت و اجرای برنامه های جذاب و شورانگیز قرآنی، با دعوت از دانشجویان به حفظ قرآن کریم آنان را با راه کارهای حفظ قرآن و نیز منافع مادی و معنوی آن آشنا کرد.

دانشکده علوم قرآنی مراغه

وی طیّ سخنانی بیان داشت: حفظ قرآن آسان‌ترین کار دنیاست و هر فرد با استعداد متوسط می‌تواند حافظ کل قرآن باشد، خداوند می‌فرماید ما قرآن را آسان کردیم. اما نکته مهمی که وجود دارد، حفظ قرآن با یک استاد متخصص است. با استاد می‌توان در حدود یک سال با روزانه یک ساعت حفظ، حافظ کل قرآن شد.

استاد راثی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین کارها در اوقات فراغت، ارتباط بیش‌تر با خداوند متعال است و راه ارتباط با خدا نیز خواندن قرآن است. حفظ قرآن به‌وسیله اینکه می‌تواند هر روز ما را با قرآن درگیر کند، می‌تواند دوستی پایدارتری با خداوند و کتاب آسمانی رقم بزند. حفظ قرآن از نظر ارتقا هوش و حواس بسیار می‌تواند مفید واقع شود و همچنین معتقدم حفظ جامع‌تر است چون هم تجوید را در برمی‌گیرد، هم صوت را . وی به دانشجویان توصیه نمود با احترام به والدین خود و برنامه ریزی منظم می توانید از موفق ترین افراد در عرصه علوم قرآنی باشید.

دانشکده علوم قرآنی مراغه

در پایان برنامه، آقای مبین فیضی، قاری نوجوان و برتر شهرستان مراغه و نماینده استان آذربایجان شرقی در مسابقات کشوری، آیاتی از سوره مبارکه حشر را تلاوت نمود که تحسین حاضرین را برانگیخت. پخش کلیپ فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه عمل به فرامین قرآن کریم و دعاهای قرآنی توسط مجری مراسم از دیگر برنامه های این محفل نورانی بود.


دانشکده علوم قرآنی مراغه

نظرات  (۵)

استاد یحیی راثی از افتخارات استان هست. نحوه تدریس حفظ ایشون بسیار خاص و منحصربفرده. جالب و مفید بود
قرائت آقای مبین فیضی، قاری نوجوان و برتر شهرستان خیلی عالی بود واقعا لذت بردیم. از مراسمات بیشتر برگزار بفرمائید. ممنون


۱۳ آذر ۹۷ ، ۰۹:۱۶ مسعود آفتابی
سلم عیکم
محفل خوی بود و قرائت قاریان خوب بود
محفل انس با قرآن، محل ایجاد علاقه و شوق برای قرائت و حفظ قرآن کریم هست.
به امید روزیکه هرچه بیشتر به امر حفظ بهاء داده بشه 
اجرای جالب و متفاوتی بود.
زمان برنامه کم بود
با تشکر
برنامه بسیار خوب و جالبی بود.
از برگزار کنندگان محترم این محفل تشکر می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">