دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

دانشکده علوم قرآنی مراغهحضور دانشجویان، اساتید و کارکنان

دانشکده علوم قرآنی مراغه در راهپیمایی 22 بهمن 

همزمان با سراسر کشور و در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم و مسوولان شهرستان مراغه با حضور پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با تاکید بر لزوم صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی به عنوان رسالتی همگانی گفت: استقلال، مهم‌ترین دستاورد انقلاب و نظام اسلامی است.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی روز سه نشنبه در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن مراغه افزود: در زمان حکومت پهلوی، بیگانگان و آمریکایی ها در تمامی امور از جمله نیروهای مسلح و مسائل داخلی دخالت می کردند.

وی ادامه داد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خط بطلانی بر وابستگی های کشورمان به قدرت ها و کشورهای غربی و شرقی بود که به واسطه خون شهدای انقلاب اسلامی و زحمات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) محقق شد.

پورمحمدی اضافه کرد: پس از گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران اسلامی ادامه دهنده خون شهدا بوده و پشتیبان و حامی ولایت فقیه و نظام اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه شهدا تمامی نعمات الهی خود را در راه رضایت خداوند فدا کردند گفت: خون شهدای انقلاب اسلامی، ملت ایران را در برابر طاغوت و سرسپردگان بیگانگان را به پیروزی رساند.

امام جمعه مراغه افزود: اکنون نیز ولی فقیه عادل و خلف برحق امام راحل و رهبر معظم انقلاب، هدایت جامعه و میهن اسلامی را برعهده داشته و همه آحاد ملت و مسوولان گوش به فرمان ایشان دارند.

پورمحمدی ادامه داد: با وجود برخی مشکلات و وقوع برخی تخلفات توسط افراد معدودی در کشور، وضعیت فعلی کشورمان با زمان طاغوت و رژیم ستمشاهی زمین تا آسمان متفاوت است.

وی اضافه کرد: امنیت موجود در ایران اسلامی بیشتر از کشورهای غربی و آمریکا بوده و این امر در سایه مجاهدت شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بوده است.

وی با تاکید بر لزوم شرکت حداکثری مردم در انتخابات افزود: در انتخابات پیش رو کاری نکنیم که دشمن شاد شود زیرا که دشمن منتظر مشارکت پایین ملت در پای صندوق های رای است.

در پایان این مراسم، بیانیه ای ۶ بندی قرائت و در آن بر ادامه حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی، اتحاد ملی و نیز حرکت برای رفع مشکلات با تکیه بر توان داخلی تاکید شد.

به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و شعارهای انقلابی، بار دیگر با آرمان های امام راحل، شهدا و رهبری تجدید میثاق کردند.


 (تصاویر مربوط به این مراسم)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">