دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

دانشکده علوم قرآنی مراغهشهادت سردار قاسم سلیمانی
موجب رسوایی آمریکا و هم پیمانانش شد.
شهادت سردارشهید سلیمانی، رسوایی آمریکا را رقم زد. امام جمعه موقت مراغه گفت: به شهادت رساندن سردار شهید قاسم سلیمانی، موجب اتحاد و انسجام مردم ایران و رسوایی آمریکا و هم پیمانانش شد.
حجت الاسلام دکتر حمید محمدی راد رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه عصر دوشنبه در مراسم یادبود شهید عالی مقام سردار سپهبد سلیمانی برگزار شد، گفت: سردار سلیمانی با دعوت رسمی به کشور عراق سفر کرده بود که دولت آمریکا با زیر پا گذاشتن مسائل سیاسی و اخلاقی، این سردار را به شهادت رساند.
وی افزود : با شهادت سردار سلیمانی، جنایت های پنهان دولت آمریکا آشکار و رسوایی این کشور به جهانیان نمایان شد.
وی ادامه داد: دولت آمریکا احساس می کرد که شهید سلیمانی، مانع غارت آن ها از منابع نفتی کشورهای عراق و سوریه و سایر اهداف پلید می شود و به همین دلیل وی را به شهادت رساندند.
امام جمعه موقت مراغه در ادامه با اشاره به اینکه سردار سلیمانی، نماد شرافت ملت ایران است ،افزود: دولت آمریکا بداند که به شرافت ملت ایران ضربه زده است و به زودی شاهد انتقام سخت و محکم خواهد بود و سربازان مقاومت بزودی کاخ سفید را به کاخ سیاه تبدیل خواهند کرد.
محمدی راد به وظیفه مردم ایران اسلامی در این زمان اشاره کرد و گفت: اتحاد، انسجام، همدلی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری رمز موفقیت و پیروزی و بقای انقلاب اسلامی خواهد بود.
دانشکده علوم قرآنی مراغه
وی به وظیفه آموزش و پرورش در این راستا اشاره و اظهار کرد : آگاهی مردم بخصوص نسل جدید با توطئه های دشمنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله وظایف مهم این سازمان است.
شعر خوانی استاد کریمی مراغه ای و مداحی مداحان اهل بیت و سخنرانی هم رزمان سردار سلیمانی از از جمله برنامه های این مراسم بود.
گفتنی است این مراسم با حضور مردم شهید پرور مراغه ،فرهنگیان، دانشجویان و دانش آموزان این شهرستان در مسجد امام حسن عسگری (ع) برگزار شد. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">