دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

دانشکده علوم قرآنی مراغه

مراسم گرامیداشت 9 دی

با حضور پرشور مردم مراغه  

مراسم گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور دکتر محمدی راد و جمعی از کارکنان دانشکده علوم قرآنی مراغه همصدا با امت همیشه در صحنه شهرستان در مسجد جامع مراغه برگزار گردید . 

حماسه 9 دی ، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد کرد. 

حجت الاسلام حسن کاملی فر روز یک‌شنبه در مراسم هشتم دی در مسجد جامع مراغه بیان داشت: عدم شناخت، بی‌بصیرتی و تبعیت نکردن از ولایت فقیه از سوی برخی خواص، زمینه‌ساز شکل گیری فتنه سال ۸۸ شد.

وی اضافه کرد: این عدم بصیرت که با نقشه های شوم نظام سلطه و ایادی داخلی آن همراه بود، کشور را با مشکلات بزرگی روبرو کرد و خسارات بسیاری را به نظام اسلامی وارد ساخت.

کاملی فر گفت:  فتنه ۸۸ توطئه ای خطرناک و بزرگ برای براندازی نظام اسلامی بود که توسط عوامل داخلی نظام سلطه طراحی و پیاده سازی شده بود.

وی افزود: روز نهم دی یادآور بصیرت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و اوج میثاق آنان با رهبری و ولایت بود و در این روز، رفراندوم و همایش بزرگ دفاع از انقلاب و رهبری از سوی ملت آگاه و بصیر ایران خلق شد.

کاملی فر با بیان اینکه راه برون رفت از تحریم ها و مشکلات اقتصادی تکیه بر توان داخلی است اضافه کرد: با مدیریت انقلابی، جهادی و اعتماد به نفس می توان در عرصه های اقتصادی و تولیدی همانند عرصه دفاعی موفق بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">