دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۲۳ ب.ظ

درخشش دانشکده مراغه در المپیاد کشوری

دانشکده علوم قرآنی مراغهدرخشش دانشکده مراغه 

در بیست و چهارمین المپیاد علمی کشور

دانشجویان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با کسب حدود 25 درصد از رتبه های رشته الهیات و معارف بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور افتخاری دیگر را برای این دانشگاه کسب کردند.

میلاد شریفی، دانشجوی مقطع کارشناسی از دانشکده علوم قرآنی مراغه در این دوره از المپیاد، موفق به کسب رتبه پنجم گردید.
مرحله نهایی بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی با حضور یک هزار و ۲۴۹ نفر، حدود ۶۰ درصد مردان و ۴۰ درصد؛ به صورت متمرکز و غیرمتمرکز برگزار شد که از این تعداد ۴۹۸ نفر زن و ۷۵۱ نفر مرد بودند، در روزهای سوم و چهارم مردادماه در 8 منطقه کشور برگزار شد.
در بیست و چهارمین دوره آن دانشجویان در ۲۳ رشته به رقابت می پردازند. این رشته ها شامل زبان و ادبیات فارسی، الهیات و معارف اسلامی، علوم اقتصادی، علوم تربیتی، حقوق، علوم جغرافیا، روانشناسی، شیمی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی، آمار، علوم زمین، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی متالورژی، مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتاب)، مهندسی کامپیوتر، طراحی صنعتی، سلول های بنیادی و مهندسی بافت می شود.
بنابر نتایج اعلام شده، محدثه نظامی خیرآبادی از دانشکده علوم قرآنی تهران و زهرا حق نگهدار از دانشکده علوم قرآنی شیراز، و زهرا حق نگهدار از دانشکده علوم قرآنی شیراز موفق به کسب رتبه سوم در رشته الهیات و معارف اسلامی شدند.
همچنین میلاد شریفی از دانشکده علوم قرآنی مراغه که از منطقه 3 کشوری در این دوره از المپیاد شرکت کرده بود موفق به کسب رتبه پنجم این دوره شد.
محمدمهدی بشیری از دانشکده علوم قرآنی قم  با  کسب رتبه هفتم نیز دیگر رتبه تک رقمی را به عنوان نماینده دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از آن خود کرد.
همچنین محسن خاتمی از دانشکده علوم قرآنی تهران با کسب رتبه دهم، زهرا حاتمی طیبلو از دانشکده علوم قرآنی شیراز با کسب رتبه یازدهم، سیده فاطمه موسوی سجاد از دانشکده علوم قرآنی آمل با کسب رتبه دوازدهم، ماندانا رستنده خیال از دانشکده علوم قرآنی شیراز با کسب رتبه بیست و دوم و زهرا صفر رضوی زاده از دانشکده علوم قرآنی آمل با کسب رتبه بیست و هفتم، دیگر افتخار آفرینان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در بیست و چهارمین دوره المپاد علمی دانشجویی کشور بودند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">