دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

دانشکده علوم قرآنی مراغهدکتر حمید محمّدی راد

در خطبه های نماز جمعه مراغه

حجت الاسلام دکتر حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه بیان داشت: در جنگ اقتصادی کنونی و اوج تحریم ها، رونق تولید و صنعت و حمایت از کار و کارگر مهم ترین راهکار برای پیروزی است.
وی ادامه داد: مسئولان امر و کارفرمایان با رعایت و به جا آوردن حقوق کارگران تلاشگر و نیز ایجاد امنیت کاری برای آنان، دغدغه این مجاهدان عرصه تولید را مرتفع کنند.
وی با تاکید بر لزوم تکریم کارگران اضافه کرد: در دین اسلام بیش از هر دینی در دنیا، بر ارج نهادن و ارزش نهادن به کارگران تاکید شده است.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به فرارسیدن روز معلم نیز گفت: معلمان رسالت بزرگ پرورش و تولید سرمایه های انسانی بزرگ جامعه را بر عهده دارند.
رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه افزود: اگر امروز شاهد وجود متخصصان و تولیدکنندگان بزرگ در جامعه هستیم به برکت تلاش معلمان بوده و در صورت عدم پرورش این نیروهای انسانی نیز معلمان مسئول هستند.
وی ادامه داد: مسئولان باید با ارج نهادن به تلاش معلمان در پرورش نسل های آینده، به معیشت آنان توجه و اهتمام بیشتری داشته باشند تا معلمان بتوانند با فراغ بال و فارغ از دغدغه های اقتصادی و معیشتی در کلاس های درس برای تربیت دانش آموزان تلاش کنند.
وی با اشاره به روز شوراها اضافه کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستاها باید در جهت عمران و رفع مشکلات مردم تلاش بیشتری داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به هفته سلامت و تاکید بر ضرورت رعایت موازین بهداشتی در جامعه گفت: مسئولان بخش بهداشت و درمان باید در تمامی مناطق به صورت عادلانه امکانات و زیرساخت های بهداشتی و درمانی ایجاد کرده و خدمات به تمامی مردم به ویژه مناطق محروم ارائه کنند.


(مشاهده این خبر در سایت ایحاء)


(مشاهده خبر در خبرگزاری ایرنا)


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">