دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷، ۰۳:۴۲ ب.ظ

آیین استقبال از آفتاب در مراغه

دانشکده علوم قرآنی مراغهآیین استقبال از آفتاب

 سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره)

با حضور جمعی از کارکنان دانشکده علوم قرآنی مراغه، همراه با مردم انقلابی شهرستان، آیین استقبال از آفتاب (ورود حضرت امام به کشور) برگزار گردید.
حجت الاسلام ناصر الهیاری مسؤول عقیدتی سیاسی پادگان امام رضا (علیه السلام) در مراغه، روز جمعه در آیین استقبال از آفتاب در مراغه افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همواره در سال های تبعید و رنج خود، در برابر استکبار و استعمار ایستادند.
وی ادامه داد: ایستادگی امام خمینی (ره) در طول سال های قبل از پیروزی انقلاب در برابر رژیم طاغوت از جمله طرح کاپیتولاسیون الگویی برای ملت های آزاده جهان است. 
وی اضافه کرد: امام راحل طرح کاپیتولاسیون را طرحی ظالمانه و دور از شان و منزلت مردم عنوان کرد و در سخنان خود رژیم غاصب صهیونیستی را در برابر افکار عمومی جهان رسوا کرد. 
الهیاری گفت: دهکده و محل اقامت امام (ره) در پاریس و فرانسه در طول سال های تبعید ایشان به محلی برای حضور خبرنگاران و رسانه ها و کانون توجهات بین المللی و جهانی تبدیل شده بود که این نشان از جایگاه بالای رهبری ایشان در تاریخ انقلاب اسلامی بود. 
وی افزود: امام خمینی (ره) مردم را به خوبی می شناخت و مردم نیز به ایشان عشق می ورزیدند که نمونه بارز آن را در طول سال های قبل و پس از آن در ایستادگی ملت ایران در برابر نظام استکباری مشاهده کردیم. 
وی ادامه داد: امام راحل ملت ایران را از ۲ هزار و ۵۰۰ سال نظام شاهنشاهی و طاغوت رهانید و به عزت و اقتدار رهنمون کرد. 
وی اضافه کرد: رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس نیز با تبعیت از رهبری و ولایت و با عشق به امام راحل اجازه نداند یک وجب از خاک میهن اسلامی در تصرف دشمن قرار گیرد. 
در این آیین مسئولان و اقشار مختلف مردم مراغه در آیینی نمادین تمثال امام خمینی (ره) را به مناسب ورود تاریخی ایشان به میهن اسلامی در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ گلباران کرده و با آرمان های رهبری و شهدا تجدید میثاق کردند.


(مشاهده این خبر در سایت ایحاء)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">