دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

يكشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۲۳ ب.ظ

گرامیداشت 9 دی در مراغه

دانشکده علوم قرآنی مراغههمراه با امّت همیشه در صحنه

در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی

در سالروز حماسه 9دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، ریاست دانشکده علوم قرآنی مراغه با همراهی جمعی از اساتید و کارکنان دانشکده، همگام با آحاد مردم شهید پرور شهرستان در مراسم گرامیداشت سالروز این حماسه، در مصلای بزرگ مراغه شرکت نمودند.

حسین کاشانی پور، عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، در مراسم گرامیداشت 9 دی در جمع مردم مراغه در مسجد جامع این شهرستان بیان داشت: عظمت حادثه 9 دی بر کسی پوشیده نیست و این روز پیام آزادگی همیشگی ملت ایران را در بردارد.
وی به نقش آمریکا و اسرائیل در این حادثه اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و به خصوص آمریکا و اسرائیل برای نزدیک شدن به ایران از سال ها قبل برنامه ریزی کرده بودند.
وی ادامه داد: رنگ سبز چند سال قبل تر از انتخابات 88 از سوی سران آمریکا و به عنوان نماد فتنه گران انتخاب شده بود و از بستری که در زمان انتخابات ایجاد شد برای ساقط کردن نظام و ضربه زدن به
آن استفاده کردند.
کاشانی پور ادامه داد: فتنه گران با برنامه ریزی های مدون می خواستند با استفاده از دین بر دین ضربه بزنند و در این راه از نمادهای دینی به ویژه نماد مقدس سبز اهل بیت (ع) و چهره های خاص استفاده کردند.
وی خاطر نشان کرد: در این خصوص و 13 ماه قبل از انتخابات 88 جلسه ای در واشنگتن با دعوت از ابراهیم یزدی در آمریکا برگزار و در آن «تقلب در انتخابات» و بهره برداری از چهره های موجه مطرح شد.
وی گفت: فتنه گران و دشمنان قسم خوره انقلاب اسلامی باید می دانستند که سالم ترین، جامع ترین و مردمی ترین انتخابات در طول تاریخ همواره در دوران انقلاب اسلامی برگزار شده است.

دانشکده علوم قرآنی مراغه

کاشانی پور به حضور به موقع مردم در مقابل فتنه گران در دی ماه اشاره کرد و گفت: از ابتدای ظهوراسلام تاکنون هیچ نظام و حکومت اسلامی با عظمت تر و مقتدرتر از ایران اسلامی به وجود نیامده است.
وی افزود: خودبزرگ بینی، آغازاغتشاشات، قضاوت های بی جا و غیر منطقی سران فتنه و همچنین تشویق مردم به شورش از جمله مهمترین زمینه های فتنه در دوران انتخابات 88 بود.
وی ادامه داد: جنایات فتنه گران در آن دوران شبیه به جنایات داعش بود که رسما تلاش می کردند که اسم و رسمی از اسلام در کشور باقی نماند.
وی گفت: رهبر انقلاب از حماسه نهم دی ماه به عنوان پیوند عمیق و وسیع امت با امام راحل یاد می کنند که پس از 33 سال از پیروزی انقلاب در برابر کودتا و فتنه های طراحی شده توسط دشمنان انقلاب در طول این مدت مقابله کرده و با حضور در حماسه دی ماه با آرمان های امام راحل پیمان بستند.
وی اضافه کرد: رهبر انقلاب اسلامی در آن دوران امام گونه و پیامبر گونه مردم و مسئولان را به صبر، شکیبایی، بصیرت و نخبگان را به قانون مداری دعوت کردند.
کاشانی پور همچنین آغاز تحریم های همه جانبه بر علیه کشور را بعد از فتنه 88 عنوان کرد و گفت: آمریکا و هم پیمانانش می خواستند با این کار مردم و کشور را فلجکرده و شکافی بین مردم و مسئولان ایجاد کنند.
وی درخواست رفع حصر از سوی برخی از افراد را زیر سوال بردن اعتقادات دانست و افزود: حصر از سال 89 شروع شد و آنهایی که سعی بر رفع حصر دارند، رفتار و تفکرشان ضد انقلابی است و نباید فراموش کنند که حماسه 9 دی تیرخلاصی بر فتنه 88 بود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی نعمتی است که پس از یکهزار و 400 سال به خواست خود مردم ایران به وجود آمد و مردم برای حراست از ان همواره در تمامی صحنه ها حضور داشته اند.
حمید شکری افزود: یکهزار و 400 سال است که مردم ایران جان خود را در راه اسلام و دین فدا می کنند و کسانی هم که می خواهند امثال کوروش و داریوش را در مقابل اسلام علم کنند خیالشان باطل است.
وی افزود: حوادث انتخابات سال 88 از سوی دشمنان خارجی و عده ای از فرصت طلبان داخلی برنامه ریزی شده بود که با درایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و وحدت و همدلی مردم نقش بر آب شد.


(مشاهده این خبر درسایت ایحاء)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">