دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

دانشکده علوم قرآنی مراغهدکتر محمدی راد

در خطبه های نماز جمعه مراغه

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید محمدی راد، امام جمعه موقت شهرستان و رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه، با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهوری آمریکا که دلیل خروج نیروهای نظامی اش از سوریه را شکست داعش عنوان کرد گفت: آمریکا حامی اصلی داعش و گروه های تکفیری در منطقه بوده و شکست داعش به برکت حضور و مجاهدت های مدافعان حرم و جبهه مقاومت بوده است.

دکتر محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: این کشور برای جلوگیری از بی آبرویی بیشتر و حضور ناموثر در سوریه اقدام به خروج نیروهای خود از سوریه کرده است.
وی همچنین با اشاره به حادثه دلخراش آتش سوزی در مدرسه ای در زاهدان گفت: در این حادثه متاسفانه چند دانش آموز بی گناه فوت کردند و این در حالی است که بیشترین عامل موثر در بروز این حادثه عامل انسانی بوده و از این رو توجه و پشیگیری مسئولان در امر ضروری است.
حجت الاسلام محمدی راد با تبریک ولادت باسعادت حضرت عیسی (ع) افزود: آن حضرت پیام آور مهر و رحمت و از پیامبران بزرگ الهی بوده و سیره ایشان باید مورد توجه و اهتمام پیروان واقعی مسیحیت قرار گیرد.
وی با اشاره به سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی ادامه داد: این نهاد با تدبیر امام راحل برای رفع مشکل بی سوادی در جامعه پایه گذاری شد.
وی اضافه کرد: نهضت سوادآموزی از زمان تاسیس خود گام های بزرگی در ریشه کنی بی سوادی و سوادآموزی خانواده ها داشته و خدمات بسیاری کرده است.


(مشاهده این خبر در سایت ایحاء)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">