دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

دانشکده علوم قرآنی مراغهحجت الاسلام دکتر حمید محمدی راد

در خطبه های نماز جمعه مراغه

رئیس دانشکده علوم قرآنی و امام جمعه موقت مراغه با تاکید بر لزوم ایستادگی در برابر تهدیدهای دشمنان اسلام به ویژه رژیم صهیونیستی در منطقه گفت: اقتدار کنونی نظام اسلامی و موفقیت های جبهه مقاومت اسلامی همه به برکت مقاومت در برابر قدرت های پوشالی دنیا محقق شده است.

حجت الاسلام دکتر حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: اگر امروز ملت های منطقه در برابر رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده و از آرمان های خود دفاع می کنند، به دلیل وجود فرهنگ مقاومت در بین آنهاست.

وی ادامه داد: امروز نیز باید با تکیه بر شعار ذلت ناپذیری، استکبارستیزی و نیز اتحاد در برابر دشمنان ایستاد تا به پیروزی نهایی دست یافت.
وی اضافه کرد: دشمن با توجه به شکست های گذشته خود در برابر ملت ایران به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان، یاس، نامیدی و نگرانی در بین آحاد جامعه است.
خطیب جمعه مراغه با بیان اینکه ایستادگی و وحدت ملت ایران به برکت رهمنودها و هدایت های رهبر انقلاب موجب شکست دشمن است گفت: احتکار، کم فروشی و فساد اقتصادی، خیانتی داخلی است که با تدابیر رهبری و هوشیاری مردم و مسئولان با آن برخورد می شود.
حجت الاسلام محمدی راد با اشاره به سالروز ازدواج پربرکت حضرت علی (ع) و فاطمه (س) افزود: سیره و شیوه زندگانی این بزرگواران و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) باید الگویی برای جوانان و خانواده ها در عصر حاضر باشد.
وی ادامه داد: خانواده ها در زمینه تشکیل خانواده برای زوج های جوان از تجمل گرایی پرهیز کرده و زمینه وصلت و شکل گیری زندگانی آینده آنان را تسهیل کنند.
وی با اشاره به سالروز شهادت امام جواد (ع) نیز اضافه کرد: این امام بزرگ شیعیان در 25 سالگی و بر اثر مسموم شدن توسط دشمنان اسلام به شهادت رسید و در کاظمین به خاک سپرده شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">