دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

محمدی رادحجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید محمدی راد

در خطبه های نماز جمعه مراغه

رئیس دانشکده علوم قرآنی و امام جمعه موقت مراغه با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب بر لزوم اتحاد قوای سه گانه در مواجهه با مشکلات اقتصادی گفت: مسئولان کشور باید با اتحاد و همدلی برای رفع مشکلات و برخورد با اخلالگران بازار تلاش کنند.

حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: در این راستا باید با کسانی که در نظام اقتصادی اخلال کرده و به اغتشاش در این زمینه دامن می زنند به صورت قاطع برخورد شود.


وی ادامه داد: با وجود برخی مشکلات معیشتی و اقتصادی که بیشتر آنها دسیسه های نظام سلطه هستند، مشکلات بازار به صورت صنفی قابل حل است و نیازی به آب به آسیاب دشمن ریختن نیست.
وی اضافه کرد: دشمن با توجه به اینکه در عرصه نظامی توان لطمه زدن به نظام و میهن اسلامی را ندارد از این رو هر روز با توطئه ای جدید در قالب مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اکنون نیز با ترفند مسائل اقتصادی به میدان آمده است.
خطیب جمعه مراغه گفت: متاسفانه برخی شرکت ها با سو استفاده از ارز دولتی در بازار طلا و ارز اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده اند.
حجت الاسلام محمدی راد افزود: دولت، مجلس و قوه قضائیه با اقتدار و اتحاد باید در راستای رفع مشکلات اقتصادی اهتمام جدی داشته باشند.
وی با اشاره به هفته قوه قضائیه ادامه داد: بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب، این قوه باید مظهر عدالت و مرجعی برای احقاق حقوق مردم و مظلومان جامعه باشد.
وی اضافه کرد: قضات نیز در احکام خود بر اساس قوانین الهی و اسلامی رفتار کرده و پشتیبان واقعی مردم در جامعه اسلامی باشند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


(مشاهده خبر در سایت ایرنا)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">