دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

دانشکده علوم قرآنی مراغهحجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدی راد

در خطبه های نماز جمعه مراغه:

با تاکید بر اهمیت تعلیم و تربیت در پرورش نسل ها گفت: سلامت و تربیت سالم نسل های آینده و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف نیازمند تلاش معلمان آگاه است.

رئیس دانشکده علوم قرآنی و امام جمعه موقت مراغه افزود: معلم نقش اساسی در جامعه ایفا کرده و موجب ترویج علم و آگاهی در بین اقشار و نسل های مختلف می شود.


وی ادامه داد: اگر امروز مقتدرانه و با غرور و افتخار در برابر تهدیدهای دشمنان ایستاده و شاهد توسعه کشور هستیم، همه در سایه اعتماد به جوانانی است که در مکتب معلمان بزرگ و فرهیخته این مرز و بوم پرورش یافته اند.
حجت الاسلام محمدی راد اضافه کرد: استقلال و خودکفایی در کنار پیشرفت های بزرگ در علم و دانش مستلزم اهتمام معلمان در تربیت دانش آموزان و نسل های مسئولیت پذیر و متعد است.
خطیب جمعه مراغه گفت: قشر بزرگ و فرهنگی معلمان همواره حق بزرگی بر گردن جامعه دارند و از این رو مسئولان کشور باید در زمینه تکریم آنان و تامین نیازها و رفع دغدغه های آنان تلاش کنند.
حجت الاسلام محمدی راد افزود: تربیت دانشمندان، شخصیت های بزرگ سیاسی، علمی، فرهنگی، هنری و افرادی متعهد و با اخلاق همه و همه با اهتمام و تلاش معلمان انجام شده است.
وی اضافه کرد: جامعه ای در عصر حاضر برتر است که معلمان آن از همه بالاتر و برتر بوده و اخلاق مداری و تعهد را سرلوحه کارهای فرهنگی و تربیتی خود قرار دهند.


دانشکده علوم قرآنی مراغه