دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

دکتر حمید محمدی رادراهپیمائی تجدید میثاق با ولایت و مطالبه گری با بصیرت

در محکومیت ناآرامی های اخیر

رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه با همراهی جمعی از اساتید و کارکنان دانشکده، همصدا با مردم بصیر و همیشه در صحنه شهرستان مراغه در راهپیمائی تجدید میثاق با ولایت و مطالبه گری با بصیرت، شرکت نمودند.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در پایان این راهپیمائی بیان داشت:

...

با توجه به توطئه دشمنان نظام اسلامی برای ضربه زدن به آرمان های انقلاب و اتحاد ملی، توجه به مطالبات و دغدغه های آحاد مردم از سوی مسئولان امری ضروری است.
وی ادامه داد: مسئولان نظام اسلامی و دولتمردان کشورمان در قالب قوای سه گانه، باید دست غارتگران و چپاولگران را از بیت المال مردم کوتاه کنند که این همانا آرمان اصلی انقلاب شکوهمند اسلامی است.
آیت الله پورمحمدی اضافه کرد: برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی، رفع بیکاری و اشتغال زایی برای مرتفع کردن مشکلات اقتصادی جامعه، مطالبه مشروع آحاد ملت بوده که باید در راه آن اهتمام ویژه ای شود.

دانشکده علوم قرآنی مراغه

وی با محکوم کردن شعارهای ساختارشکن و ناآرامی های اخیر در کشور و شهرستان گفت: انتقاد سازنده و مشروع متفاوت تر از اغتشاش و فتنه گری بوده و تخریب اموال عمومی و هنجارشکنی ها توسط عده ای فتنه گر به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
وی افزود: آسیب رساندن به اموال عمومی، مراکز اقتصادی، پاسگاه های پلیس، بانک ها و اموال شخصی به بهانه اعتراض به مشکلات اقتصادی امری محکوم بوده و با عاملان آنها باید به صورت قاطع برخورد شود.
امام جمعه مراغه گفت: فتنه گران و آشوبگران ناآرامی های اخیر با هدف ضربه زدن به نظام و اتحاد ملی، از بیگانگان، نظام سلطه و ایادی منطقه ای آن از جمله رژیم آل سعود دستور گرفته و هدایت می شوند.
آیت الله پورمحمدی ادامه داد:باید فضای لازم برای انتقاد از مشکلات جامعه به صورت قانونی و مشروع و فارغ از هنجارشکنی ها ایجاد شود که این امر هم به نفع مردم و هم به نفع نظام اسلامی است.

دانشکده علوم قرآنی مراغه

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی در 40 سال گذشته توطئه های مختلفی علیه کشورمان به کار بسته اند گفت: نقشه های شوم نظام سلطه و مزدوران داخلی و خارجی آن در طول سال های اخیر از جمله فتنه 88 به واسطه تدابیر رهبری و حضور مردم بصیر و ولایی همواره به شکست انجامیده است.
وی افزود: لجاجت عده ای در فتنه 88 به بهانه تقلب در انتخابات موجب وارد آمدن خسارات بزرگی به کشور در زمینه های اقتصادی، سیاسی و بین المللی شد و به اعتبار نظام در عرصه جهانی لطمه وارد کرد.
وی اضافه کرد: در طول 40 سال گذشته، آحاد ملت ایران با وجود مشکلات بزرگ اقتصادی و معیشتی و هشت سال جنگ تحمیلی، فرزندان و عزیزان خود را در راه اعتلای نظام اسلامی فدا کرده و امروز نیز در این راه مجاهدت کرده و از ولایت و نظام اسلامی دفاع خواهند کرد.
در تجمع امروز مردم مراغه، شرکت کنندگان با سردادن شعارهای 'مرگ بر آمریکا'، 'مرگ بر اسرائیل'، ' مرگ بر فتنه گر' و 'رهسپاریم با ولایت تا شهادت' ناآرامی ها و فتنه انگیزی های اخیر را محکوم کرده و با آرمان های رهبری تجدید میثاق کردند.


دانشکده علوم قرآنی مراغه