دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۲۶ ب.ظ

دیدار با آیت الله پورمحمّدی

دکتر حمید محمدی راددیدار ریاست و کارکنان دانشکده علوم قرآنی مراغه

با آیت الله پورمحمّدی

دکتر حمید محمدی راد، رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه، روز دوشنبه یازدهم دیماه، با همراهی کارکنان دانشکده، با حضرت آیت الله پورمحمّدی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان مراغه دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار که در دفتر امام جمعه صورت گرفت، دکتر محمدی راد با تشکر از آیت الله پورمحمّدی به جهت تخصیص زمان برای این دیدار، ضمن معرفی کارکنان مجموعه، گزارشی از فعالیت های علمی، پژوهشی، فرهنگی و قرآنی دانشکده علوم قرآنی مراغه ارائه نمود.

...

دکتر حمید محمدی راددکتر محمدی راد افزود: دانشکده علوم قرآنی مراغه بعنوان تنها مرکز تخصصی آموزش عالی علوم و معارف قرآنی در سطح استان آذربایجان شرقی، با هدف خدمت به قرآن و محوریت آشنایی بیشتر آحاد جامعه با حقایق و معارف قرآنی، همچنین تربیت متخصصین متعهد و ولایی، انجام وظیفه می نماید.

وی با تشریح رشته های موجود در دانشکده علوم قرآنی مراغه بیان داشت: تمام تلاش خدمت گزاران مجموعه دانشگاه علوم و معارف قران کریم، تربیت نیروهای متخصص قرآنی، ولایی و انقلابی بوده و در این مسیر نیز به توفیقات زیادی نایل گشته است و اکثر فارغ التحصیلان دانشگاه در بخش های مختلف جامعه اسلامی مشغول به خدمت هستند.

رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه، افزایش تعامل با دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و حوزه های علمیه را از برنامه های پیش رو اعلام کرد. وی ضمن ارزیابی مثبت همکاری های گذشته در زمینه های مختلف، بر ادامه این همکاری ها تاکید نمود.

در ادامه این دیدار، حضرت آیت الله پورمحمّدی، ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از ریاست و کارکنان دانشکده علوم قرآنی مراغه، انتصاب دکتر محمدی راد به ریاست دانشکده علوم قرآنی را تبریک گفتند و توفیقات الهی در مسیر پیشرفت روزافزون مجموعه و خدمت بیشتر به ساحت مقدس قرآن کریم را از خداوند متعال مسئلت نمودند.دکتر حمید محمدی راد

ایشان با بیان اینکه وجود دانشکده های علوم و معارف قرآنی در سطح کشور نعمتی بزرگ است افزودند: در گذشته کمبودهای فراوانی در این زمینه وجود داشت، ولی به برکت انقلاب اسلامی، مقدار زیادی از این کمبودها در حوزه علوم و معارف قرآنی برطرف شده است، اما همچنان تلاش بیشتری را از طرف دانشگاه ها و حوزه های علمیه می طلبد.

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان مراغه، ضمن یادآوری زحمات فراوان انجام شده در ایجاد و راه اندازی دانشکده علوم قرآنی مراغه، از کلیه افرادی که در این حصوص تلاش کرده اند، بویژه واقفین زمین دانشکده و آقای سیّدهاشمی نماینده وقت شهرستان، تقدیر نمودند.

دانشکده علوم قرآنی مراغه

آیت الله پورمحمّدی ضمن تشکر از فعالیّت های رئیس پیشین دانشکده، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سبحانی، حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدی راد در رأس دانشکده علوم قرآنی مراغه را نقطه عطفی برای شهرستان و دانشکده برشمردند و افزودند: ایشان از اساتید سطوح عالی در حوزه و دانشگاه می باشند و از شخصیت های برجسته علمی و اجرائی شهرستان هستند.

امام جمعه شهرستان مراغه در پایان این دیدار ، در خصوص منابع مربوط به علوم قرآنی و تفسیر ، توضیحاتی بیان فرمودند و نماز ظهر و عصر به امامت ایشان در مسجد جامع شهر برگزار گردید.


دانشکده علوم قرآنی مراغه