دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۲۹ ق.ظ

گرامیداشت حماسه 9 دی

دانشکده علوم قرآنی مراغه

مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی

روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

مراسم بزرگداشت روز بصیرت و میثاق با ولایت، با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده علوم قرآنی مراغه، هم صدا با اقشار مختلف مردم، روز جمعه در مصلای شهرستان برگزار شد.

ضمن تجدید میثاق مردم ولایت مدار شهرستان با آرمان های امام (ره) و شهدا و بیعت دوباره با ولی فقیه، نمازجمعه به امامت آیت الله پورمحمدی برگزار شد.

...

حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی در این همایش بیان داشت: متاسفانه به دلیل بی بصیرتی برخی خواص، بیشترین خسارت به کشور در زمان فتنه 88 وارد شد.

مسئول امور روحانیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در فتنه 88 افراد مختلفی در لباس های مختلف باعث ایجاد مشکلات و هزینه های بسیاری به نظام اسلامی و کشورمان در این برهه حساس شدند.

دانشکده علوم قرآنی مراغه

وی اضافه کرد: آحاد مردم و مسئولان باید از وقایع تلخ عاشورا عبرت بگیرند و بدانند بی تفاوتی نسبت به دین و انقلاب موجب وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیری برای اسلام و نظام اسلامی همانند سال 60 هجری خواهد شد.

وی با اشاره به اذعان آمریکا و غرب به توانایی های دفاعی و بازدارنده کشورمان در منطقه و جهان ادامه داد: قدرت های پوشالی غرب هم اکنون به عدم توانایی رویارویی با نظام اسلامی اعتراف می کنند زیراکه نمی دانند کشورمان و نیروهای مسلح ولایی و مکتبی مان با چه شگردی با آنان مقابله خواهند کرد.
وی اضافه کرد: نظام سلطه و ایادی غربی آن به خیال خود فناوری هسته ای ایران را تحریم کردند اما جوانان انقلابی این مرز و بوم ثابت کردند که کشورمان با تکیه بر قدرت داخلی می تواند جزو قدرت های بزرگ دنیا شود.
وی با اشاره به تذکرات اخیر رهبری به جریان های مختلف کشور در خصوص حفظ وحدت ملی اظهار کرد: کسانی که همه امکانات کشور در شرایط حاضر و قبل ها در دستشان بود حق ندارند، چهره اپوزوسیون به خود بگیرند لیکن آنان باید پاسخگوی عملکرد خودشان نیز باشند...

آیت الله محمدتقی پورمحمدی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه بیان داشت: در این روز افتخار آفرین، آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور خود در صحنه، نقشه شوم دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را نقش بر آب کردند.
دانشکده علوم قرآنی مراغهوی ادامه داد: متاسفانه در انتخابات 88، عده ای از خواص فریب خورده به بهانه واهی تقلب در انتخابات، مردم را به خیابان ها کشاندند و برخی شعارهای هنجارشکنانه سرداده شد و این امر موجب خسارت به نظام و کشور شد.
وی اضافه کرد: این حرکت های نسنجیده و هنجارشکنانه که با آرمان های نظام اسلامی تناسبی نداشت، با هدایت های خارجی و فریب خوردگان داخلی انجام شد.
خطیب جمعه مراغه با انتقاد از سران فتنه گفت: انتظار از این خواص محکوم کردن این هنجارشکنی ها بود لیکن این آقایان با وجود آگاهی از توطئه دشمنان، لجاجت و عناد نشان دادند.
آیت الله پورمحمدی افزود: ملت ایران در حماسه 9 دی نشان دادند که از نظام و انقلابی که با تقدیم هزاران شهید و مجاهدت فرزندان این مرز و بوم حاصل شده، دفاع کرده و در این راه با کسی عقد اخوت نبسته اند.
وی با اشاره به سخنان اخیر رهبری در خصوص حفظ اتحاد و انسجام ملی ادامه داد: برخی از شخصیت های کشوری و خواص برخی سخنانی را مطرح می کنند که می تواند ابزار دست دشمنان شود.
وی اضافه کرد: مسئولان دولت و مجلس نیز برای رفع مشکلات معیشتی مردم در تصویب بودجه سال آینده اهتمام بیشتری کنند زیراکه این ملت در طول سال ها، خود را فدای انقلاب و نظام اسلامی کرده است.
وی گفت: امروز نیز ملت ایران نشان داده اند که چشمشان فقط به دهان ولی امر مسلین جهان و فرمانده کل قوا بوده و از فرامین ایشان پیروی می کنند.


(مشاهده این خبر در سایت ایحاء )


دانشکده علوم قرآنی مراغه