دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

دانشکده علوم قرآنی مراغه

بسم الله الرحمن الرحیم

یرفع الله الذین آمنوا منکم و الذین اوتوا العلم درجات( مجادله -11 ) خداوند کسانی از شما را که ایمان آورده اند بالا می برد و به کسانی که بهره ای از علم دارند، درجات بزرگی می بخشد

خداوند متعال را شاکریم که قدرت تعقل و تفکر را در وجود آدمی نهاده است تا به وسیله نعمت آموختن بتواند مسیر پیشرفت و تکامل را در سایه سار تقویت ایمان و بندگی بپیماید.

تفکر و تعقل، پیش زمینه یادگیری است به گونه ای که پیامبر اسلام ساعتی تفکر را از هفتاد سال عبادت برتر می داند. پس برای فکر کردن و اموختن همواره و در همه زمان باید تلاش کرد . اما با آمدن اولین روز از اولین ماه فصل پاییز یعنی مهر، مهر یادگیری بر جان آدمی تنیده می شود.

با روییدن دوباره درخت آموزش و پژوهش در دانشگاه ها و مراکز علمی کشور و همچنین تکاپوی دوباره علم آموزان، دانش پژوهان و مشتاقان یادگیری، فضای علمی کشور همانند بیدار شدن درختان و گیاهان پس از خواب زمستانه، معطر به عطر حیات ، زندگی و زنده دلی گشته است.

آموختن علوم مختلف قطعاً خشنودی و قرب الهی را به همراه دارد. خداوند متعال در اولین کلامش با رسول الله ، اورا به خواندن امر می فرماید. این بدان معناست که اموختن و علم آموزی جایگاهی بس بلند مرتبه نزد پروردگار جهانیان دارد. حال باید دید که اگر این آموختن همراه با کلام نورانی پروردگار و مزین به نام کلام الله مجید باشد، چه جایگاه و مرتبه ای را نزد معبود خواهد داشت. 

امسال آغاز این بهار علم آموزی معطر به عطر سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام شده است. فردی که نه تنها جان خود بلکه تا کودک شش ماهه خود را فدای آموختن دین کرد. آری. امام حسین علیه السلام برای آموزش معارف قرآن کریم و دین مبین اسلام تا پای جان ایستاد و به ما یاد داد که آموزش ویادگیری معارف قرآن و ایستادن در برابر یزدیان زمانه، کودک و جوان و پیر نمی شناسد و همه باید برای نشر معارف الهی قیام کنند.

اما کسی که در عرصه یادگیری علوم و معارف قرآنی گام برمی دارد و این علوم را فرا می گیرد و علاوه بر فراگیری آن را در میان دیگران نشر و آموزش می دهد، بنا بر آیه 11 سوره مجادله، درجات عظیمی نزد پروردگار متعال خواهد داشت. 

بنابراین دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، آغاز سال تحصیلی و فرارسیدن زمان کسب علم و دانش را به تمامی دانشجویان به خصوص دانشجویان جدیدالورود ، اساتید ، کارکنان و اعضای هیأت علمی این دانشگاه تبریک عرض نموده و از خدای متعال پیروزی روزافزون در مسیر پرتلاطم زندگی وهمچنین سعادت مندی و موفقیت و کسب مدارج والای علمی ، اخلاقی و دینی را برای تمامی دانشجویان علوم قرآنی مسئلت می نماید.

دانشکده علوم قرآنی مراغه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">