دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۰۰ ب.ظ

نشست بصیرت افزایی

دانشکده علوم قرآنی مراغه نشست بصیرت افزایی

با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان

هم زمان با فرا رسیدن ایام انتخابات  نشست بصیرت افزایی با موضوع آگاهی بخشی دانشجویان برگزار گردید.

مسؤل نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به اهمیت انتخابات بیان داشت: خداوند می فرمایند: امانات باید به اهل آن واگذار شود و مقام معظم رهبری بارها به امانت بودن و حق الناس بودن رای مردم اشاره کرده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین فیضی زاده افزود: این موضوع در بیان نورانی امام رضا علیه السلام نیز آمده است که به حضرت عبدالعظیم حسنی فرموده اند، دو چیز را به مردم ابلاغ کن: یکی راستگویی و دیگری امانتداری که در نگهداری امانت اهتمام ویژه داشته باشند، ما معتقدیم پرچمی که ما وظیفه نگهداری از آن را داریم، حاصل یک عمر خون دل خوردن، حاصل زحمات رزمندگان اسلام و حاصل خون شهدای ماست که به تبع بعثت نبی مکرم اسلام، غدیر خم و ولایت و هم عاشورای سید الشهدا بعد از قرن های متمادی در این کشور در قالب نظام مقدس اسلامی برافراشته شده است.

دانشکده علوم قرآنی مراغه

مسؤل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ناحیه مراغه باذکر اینکه دشمنان چشم طمع به این پرچم دوخته اند به طوری که خودشان نیز به این موضوع اعتراف می کنند، یادآور شد: از اول شکل گیری انقلاب اسلامی در ایران جهت نابودی این نظام تلاش کرده اند.

وی در ادامه اذعان داشت: انسان هرموقع با ایمان باشد ممدوح است ولی هرموقع ایمان نداشته باشد مورد ذم قرار می گیرد و در جنگ تحمیلی، ایمان تنها سلاح رزمندگان ما بود که نهایتا به پیروزی ما منجر شد، امروز دشمنان تلاش دارند که توان دفاعی ما را تقلیل دهند.

دانشکده علوم قرآنی مراغه

وی با بیان اهمیت حضور پرشور در انتخابات افزود: امروز در بحث انتخابات رسانه های دشمن علیه نظام فعالیت می کنند و می خواهند امنیت کشور را به هم بزنند، و انشاءاللهمردم ما در روز 29 اردیبهشت با حضور حداکثری خود سیلی محکمی به دشمنان نظام و انقلاب خواهند.

در پایان این نشست به سوالات دانشجویان پاسخ داده شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">