دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

دانشکده علوم قرآنی مراغه
حجت الاسلام الهی زاده: هدف همه ما اهتزاز پرچم قرآن در جامعه است
حجت الاسلام والمسلمین الهی زاده: هدف همه ما از خدمت در مجموعه دانشگاه قرآنی، اهتزاز پرچم قرآن در جامعه است.
حجت الاسلام والمسلمین الهی زاده، قائم مقام دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، روز شنبه هفدهم مهرماه در دانشکده علوم قرآنی مراغه حضور یافت و از بخش های مختلف مجموعه بازدید نمود.
...
ایشان ضمن دیدار از بخش های مختلف دانشکده، طی جلسات جداگانه با ریاست و معاونین و کارکنان مجموعه، ضمن تقدیر از تلاش های انجام گرفته در این دانشکده، افزود: هدف همه ما در خدمت به قرآن و معارف آن در مجموعه دانشگاه یکیست و آن اهتزاز پرچم قرآن در جامعه است.
قائم مقام دانشگاه با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره)، گفت: همانگونه که حضرت امام خمینی رحمت الله علیه فرموده اند، کلمه الله بالاتر از همه کلمات است و هدف اسلام و اهل بیت علیهم السلام نیز همین بوده است.
دانشکده علوم قرآنی مراغه
وی با بیان اهمیّت و ارزش خدمت به قرآن، بیان داشت: خداوند متعال را شاکریم که در این مسیر مقدس قرار گرفته ایم و حرکت ما کمک به تحقق این هدف متعالی(اهتزاز پرچم قرآن) است.
قائم مقام دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با اشاره به محدودیت های موجود، اولویت بندی در برنامه ها و امور دانشگاه را مهم ارزیابی و بر افزایش توکل و تقویت روحیه صبر تاکید نمود.
دانشکده علوم قرآنی مراغه
در ادامه جلسه، کارکنان دانشکده علوم قرآنی مراغه، به بیان نظرات خود پرداختند.
همچنین دکتر سبحانی، رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه ضمن تقدیر از تشریف فرمائی قائم مقام محترم دانشگاه و حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای شاهین، گزارشی را در خصوص فعالیت ها و برنامه های دانشکده مراغه و امور جاری آن بیان نمود.
دانشکده علوم قرآنی مراغه
برگزاری جلسه با دانشجویان خواهر در مسجد دانشکده، همچنین دیدار از خوابگاه برادران و نشست صمیمی با دانشجویان با حضور حاج آقای شاهین، از دیگر برنامه های این دیدار بود.
دانشکده علوم قرآنی مراغه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">