دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰ ب.ظ

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس

دانشکده علوم قرآنی مراغه

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور ریاست دانشکده، اساتید، کارکنان و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار گردید.
در این مراسم حاج محمد دادارآذر، از جانبازان جنگ تحمیلی و راوی فتح، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدای هشت سال دفاع مقدس، با بیان اجمالی تاریخ دفاع مقدس (از آغاز جنگ تحمیلی تا قبولی قطع نامه)، و رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان اسلام در نبردی نابرابر در طول جنگ هشت ساله، بر حفظ و صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی و دستاوردهای خون پاک شهدای عزیز تاکید نمود.

...

دانشکده علوم قرآنی مراغه

وی با بیان اهمیت شناخت وقایع هشت سال دفاع مقدس برای نسل کنونی و نسل‌های آینده افزود: در شرایط کنونی ملت ما و بسیاری از ملت‌های منطقه در شرایط تهدید به سر می‌برند و آمریکا و صهیونیست با آلت دست قرار دادن عواملشان در منطقه، صدها هزار انسان را اعم از شیعه و سنی به شهادت رسانده اند و میلیون‌ها انسان را آواره و بی‌خانمان کرده اند و زیر ساخت‌های کشورهای منطقه را با بمب و موشک نابود کرده و با نهایت نفاق و دورویی دم از دموکراسی و حقوق بشر می‌زنند. آنها از مقاومتی که ملت ایران در مقابلشان دارد، احساس شکست می‌کنند.

دانشکده علوم قرآنی مراغه

حاج محمد دادارآذر در ادامه با بیان فرمایشاتی از بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در خصوص جنگ و دفاع مقدس و مواجهه ایشان با خانواده های معظم شهدا، خاطراتی از آن دوران پرافتخار و کاروان های راهیان نور بیان نمود. در خاتمه با توصیه هایی در جهت پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و حفظ حجاب و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب بر افزایش بصیرت و دفاع از حریم ولایت و دستاوردهای خون پاک شهدا تاکید نمود.

دانشکده علوم قرآنی مراغه

قرائت شعر، پخش کلیپ و پذیرائی از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.


دانشکده علوم قرآنی مراغه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">