دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

دانشکده علوم قرآنی مراغهحضور در مراسم گرامیداشت 9دی، روز بصیرت و میثاق امّت با ولایت

مسئولین و کارکنان دانشکده علوم قرآنی مراغه، هم صدا با امت آگاه و همیشه در صحنه و مردم ولایت مدار مراغه با حضور در مسجد جامع این شهرستان با سر دادن شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه گر ، با ولایت فقیه تجدید بیعتی دوباره بسته و بر حفظ آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کردند. در این مراسم حجت الاسلام سرائی، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا بیان کرد: دشمنان که با پیروزی انقلاب اسلامی شاهد مرگ تدریجی خود بودند از همان آغاز این انقلاب شکوهمند، فتنه های خود را علیه این نهضت آغاز کردند.

.

دانشکده علوم قرآنی مراغه


جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا یادآور شد: شعار 'نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی' امام راحل که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر آن تمرکز و اهداف انقلاب بر اساس دنبال شده موجب تضعیف جبهه های دشمنان طی این سال ها شده است.
حجت الاسلام نجف‎قلی‎پور سرائی، ادامه داد: اکنون در سایه قدرت این شعار، جمهوری اسلامی ایران مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و در بسیاری از کشورهای آزادیخواه نفوذ کرده به طوری که اکنون حزب الله به یک قدرت تعیین کننده در منطقه تبدیل شده است.

دانشکده علوم قرآنی مراغه


وی گفت: اکنون انقلاب اسلامی ایران در سایه آرمان های امام راحل و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تمامی پیش بینی های استکبار جهانی را برهم ریخته اما این دشمنان هنوز هم به دنبال فتنه و جریان نفوذ در داخل کشور و شکست دادن جمهوری اسلامی ایران هستند.
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا اظهار کرد: انقلاب اسلامی که با آرمان های حقیقت جویی، نفی طاغوت، عبودیت و استکبار ستیزی امام راحل پایه ریزی شده اکنون به برکت شهدا و تدابیر رهبر معظم انقلاب موفق به شکست دشمنان در خارج از مرزهای کشور شده است.


دانشکده علوم قرآنی مراغه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">