دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۰ ب.ظ

جلسة توجیهی دانشجویان جدیدالورود

جلسة توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار گردید

دکتر سبحانیدر ابتدای مراسم دکتر سبحانی رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه ضمن خیرمقدم به دانشجویان و تبریک دهه امامت و ولایت، با ذکر روایتی از نهج البلاغة حضرت علی علیه السلام در تشریح ارزش علم و علم آموزی اذعان داشت؛ فراگیری علوم قرآنی و سرو کار داشتن با قرآن، فرصتی بسیار خوب و سعادتی است که نصیب شما عزیزان شده است، لذا شما باید در این زمینه تلاشتان را بیشتر کنید و صرفا به کتب درسی و جزوات اکتفا نکنید.

 

 

 

 

 

دکتر سبحانی افزود، با ورود در مباحث علمی، پژوهشی و تحقیقی، سطح آگاهی خود را در زمینه قرآن و علوم والای آن بالا برید به طوری که آن انتظارات جامعه از شما به عنوان دانشجویان قرآنی در جهت نقش آفرینی و تأثیرگذاری در جامعه، برآورده گردد.

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دکتر سبحانی ضمن تاکید بر بهره گیری از فرصت ها، و استفاده بهینه از زمان و آگاهی و دقّت در انتخاب دوستان افزود؛ برای موفقیت در سطوح بالای تحصیلی به مطالعه خود بیفزایید و جنبه های مقاله نویسی و پژوهشی خود را بالابرده و در این زمینه از ظرفیت های علمی،  به ویژه کتابخانه غنیّ و اساتید مجرّب دانشکده استفاده نمایید.

 همچنین در این مراسم آیین نامه های آموزشی، دانشجویی، انظباتی و اخلاقی برای دانشجویان تشریح شد. این برنامه با پرسش و پاسخ دانشجویان و پذیرائی از حضّار، خاتمه یافت.

دانشکده علوم قرآنی مراغه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">