دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)

از دکتر بهمن هادیلو (عضو هیأت علمی دانشکده علوم قرآنی مراغه) تجلیل شد 

دانشکده علوم قرآنی مراغهمقاله دکتر هادیلو با عنوان: بنیان های اخلاق اجتماعی امام رضا علیه السلام در شعر ملتزم عربی و فارسی، بعنوان مقاله برتر سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) انتخاب گردید.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در کرمانشاه برگزار گردید که ضمن تجلیل از مقالات برتر، عناوین برگزیده در مجموعه ای با نام: عهد جانان،منتشر گردیده است.

دانشکده علوم قرآنی مراغهدر این دوره از جشنواره 80 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در نهایت 18 مقاله در مجموعه‌ای منتشر و هشت مقاله نیز برگزیده شد.

مقاله احمد غنی‌پور ملکشاه و احمد خلیلی با عنوان بررسی تطبیقی قصاید رضویه ابن یمین و صاحب عباد با رویکرد بینابینی از مازندران رتبه نخست، مقاله علی‌اکبر احمدی‌چناری و پریسا احمدی با عنوان تطبیق سیمای امام رضا(ع) در آینه شعر خزائی و نظیری نیشابوری از سیستان و بلوچستان رتبه دوم و مقاله خلیل بیگ‌زاده، شهناز کریمی و غلام‌رضا حیدری با عنوان بررسی تطبیقی سیمای امام رضا(ع) و انبیای الهی از کرمانشاه رتبه سوم را کسب کردند.

مقاله مجید محمدی، کبری عزیزی و فرخنده میرزایی با عنوان بررسی تطبیقی سیمای امام رضا(ع) در شعر خزائی و سیدرضا برقمی از کرمانشاه، مقاله احمدرضا بلمه‌ها و مهدیه ولی‌محمدآبادی با عنوان بررسی تطبیقی مدایح رضوی در اشعار عربی و فارسی ابتد تا پایان قرن دهم از اصفهان، مقاله دکتر بهمن هادیلو با موضوع بنیان‌های اخلاق اجتماعی امام رضا(ع) در شعر ملتزم عربی و فارسی از آذربایجان شرقی به ترتیب رتبه‌های چهارم تا ششم را کسب کردند.

مقاله فاروق همتی و جهانگیر امیری با موضوع بررسی تطبیقی منقبت رضوی در اشعار خزائی و بابافغانی شیرازی از شهر کرمانشاه رتبه هفتم و مقاله ابراهیم فلاح با عنوان بررسی تطبیقی سیمای امام رضا(ع) در شعر ابونواس و سنایی از شهر آمل رتبه هشتم را در این همایش کسب کردند.

۹۴/۰۶/۰۸
روابط عمومی دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشکده علوم قرآنی مراغه

روابط عمومی

مقالات

همایش

پژوهش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">