دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

دکتر سبحانیتجلیل از اساتید دانشکده علم قرآنی مراغه

در نهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی

 در مراسم تجلیل از برترین های نهمین همایش پژوهش های قرآنی، از دو نفر از اعضای هیأت علمی دانشکده علوم قرآنی مراغه قدردانی شد.
در این دوره از مسابقات مقاله دکتر محمد سبحانی یامچی و خانم آقایی، با موضوع « شیوه های مهندسی فرهنگ نماز در جامعه اسلامی براساس تفسیر تنزیلی » و مقاله دکتر احد داوری، با موضوع « راه کارهای قرآنی فرهنگ سازی نماز » از اعضای هیأت علمی دانشکده، در بخش مقاله نویسی برگزیده شدند.

 


 برگزیدگان نهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی در چهار بخش مقالات، طرح‌های پژوهشی، پایان‌نامه و کتاب معرفی شدند.

دانشکده علوم قرآنی مراغه

این دوره از مسابقات که با محوریت «قرآن کریم و فرهنگ وحیانی» برگزار شد، با معرفی ۴۴ نفر در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.
این همایش که بیانگر نگاه عمیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تدبر و تعمق در قرآن کریم و تمسک به آیات گهربار آن در مرحله عمل است با مشارکت گسترده بیش از ۴۴ موسسه و دستگاه اجرایی از جمله حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و سازمان‌های مرتبط برگزار شد.

دانشکده علوم قرآنی مراغه

مبانی و شاخصه‌های فرهنگ اسلامی، ماهیت و ارکان فرهنگ اسلامی، آثار فردی و اجتماعی فرهنگ اسلامی، اهل بیت(ع) و فرهنگ اسلامی (سیره و فرهنگ)، آسیب‌شناسی، چالش‌ها و موانع فرهنگ اسلامی، راهکارهای ایجاد، توسعه و تعمیق فرهنگ اسلامی، فرهنگ اسلامی و مطالعات بین رشته‌ای و مقایسه تطبیقی فرهنگ اسلامی و فرهنگ غربی محورهای این همایش اعلام شده بود.


دانشکده علوم قرآنی مراغه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">