دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۸ ق.ظ

مراسم گرامیداشت روز جهانی نابینایان

دانشکده علوم قرآنی مراغهمراسم گرامیداشت روز جهانی نابینایان

با حضور فرماندار و اعضاء انجمن

در این مراسم مهندس ظفر محمدی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مراغه ضمن گرامیداشت روز جهانی نابینایان ،  از دانشکده علوم قرآنی مراغه جهت فرهنگ سازی و برگزاری این مراسم قدردانی نمود و بر همکاری و همفکری مسئولین در حل مشکلات روشندلان تاکید کرد.
محمدی همچنین افزود: هر چند روشندلی معلولیت است اما محدودیت نیست و مردان و زنان بزرگی در این وادی با تلاش ، صبر و پشتکار به جامعه معرفی شده اند.


دانشکده علوم قرآنی مراغه

در ادامه مرتضی باستانی عضو شورای شهر مراغه ، ضمن گرامیداشت این روز، عنوان کرد: اگرچه محدودیت برای روشندلان وجود دارد اما اینان از چشم دل بینا و بصیرند، و بصیرتی عمیق و معنوی فراتر از چشم سر در این عزیزان وجود دارد.
همچنین سیروس علیپور دبیر انجمن نابینایان شهرستان مراغه نیز با قدردانی از مجموعه دانشکده علوم قرآنی مراغه بعنوان مرکز دانشگاهی پیشتاز در فرهنگسازی معارف قرآنی در منطقه ، در خصوص مشکلات و معضلات نابینایان مطالبی ارائه نمود و  همکاری و مساعدت مسئولین را خواستار شد.
در این مراسم مهندس ژرفی رئیس صدا و سیمای مرکز مراغه نیز ضمن تشکر از برگزاری این مراسم ، فرهنگسازی و آگاهی بخشی در خصوص روشندلان و مشکلات آنان را جزء وظایف مهم رسانه ها عنوان نمود و بر آمادگی این مرکز جهت همکاری با انجمن نابینایان تاکید کرد .


دانشکده علوم قرآنی مراغه


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">