دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۹ ق.ظ

جشن غدیــر

دانشکده علوم قرآنی مراغهمراسم عید سعید غدیر خم

 در دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار شد

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین پورمحمد رئیس عقیدتی ، سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان مراغه ، ضمن تبریک عید سعید غدیر به تمامی دانشجویان قرآنی ، اظهار کرد : رسول گرامی اسلام در آخرین سال عمر شریفشان فراخوان عمومی دادند و بعد از اتمام حج ، علی بن ابی طالب (ع) را به عنوان ولی مردم به مردم معرفی کردند و از همگان بر این ولایت بیعت گرفتند .


وی در خصوص امر ولایت تصریح کرد : ولایت یعنی سرسپردگی به ولی ، یعنی اطاعت امر ولی، ولایت یعنی این که شما اختیارت را بدست ولی داده و از او اطاعت کنید.

دانشکده علوم قرآنی مراغه

حجت الاسلام پورمحمد افزود: تمام بلاهایی که دشمن در حال حاضر بر سر مسلمانان می آورد از کم اعتقادی مسلمانان به ولایت و جایگاه آن می باشد. چرا که دشمن از همین کم اعتقادی استفاده کرده و مشکلاتی را در منطقه به راه انداخته است که هدف نهایی آن ضربه زدن به انقلاب اسلامی می باشد.
وی در پایان از تمام دانشجویان خواست تا با گرامیداشت غدیر و پژوهش و تحقیق در خصوص غدیر، در این عرصه بیش از پیش فعالیت داشته باشند.
مولودی خوانی ، اجرای گروه سرود ، مسابقه و ... از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود .

 

در ادامه ی برنامه، گروه سرود دانشجویان دانشکده علوم قرآنی مراغه به اجرای سرودی با مضمون عید غدیر و امام علی علیه السلام پرداختند.

پس از اجرای سرود، مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت علیرضا اسماعیلی اجرا گردیده و در ادامه از بین دلنوشته هایی که دانشجویان در مورد غدیر نوشته بودند دلنوشته برتر قرائت گردیده و به سه نفر ازبرترین آنان جوایزی اهدا گردید.


دانشکده علوم قرآنی مراغه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">