دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

دانشکده علوم قرآنی مراغه

خون سردار شهید سلیمانی

موجب اتحاد ملت ایران و عراق شد

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در عراق گفت: خون سردار شهید و شهدای جبهه مقاومت اسلامی، موجب اتحاد و انسجام ملت ایران و عراق شد.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی عصر سه‌شنبه در مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در مسجد جامع مراغه افزود: هدف اصلی دشمنان از جمله آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، ضربه زدن به ایران و انقلاب اسلامی بود که با حضور میلیونی آحاد مردم در تشییع باشکوه این سردار بزرگ، این توطئه شکست خورده است.
وی با اشاره به تشییع باشکوه پیکر سردار شهید سلیمانی در شهرهای مختلف کشورمان و انعکاس آن در سایر کشورها ادامه داد: انتقام اصلی از آمریکا به عنوان مسبب اصلی این عمل ناجوانمرادنه و تروریستی، ریشه کنی آنان از منطقه خواهد بود.
وی با اشاره به ویژگی‌های رفتاری سردار شهید سلیمانی اضافه کرد: این سردار مجاهد و مبارز، همانند مالک اشتر برای حضرت علی (ع)، یاری وفادار به ولایت و انقلاب بود که در برابر دشمنان ایستاد و به دست آنان نیز به شهادت رسید.
پورمحمدی گفت: سرباز ولایت بودن، اخلاص و تواضع شهید سردار شهید قاسم سلیمانی، موجب افتخار و عزت این شخصیت مبارز و مجاهد بود که به فیض عظیم شهادت نائل شد.
وی افزود: وی به‌عنوان فرمانده سپاه قدس، سال ها در عراق و سوریه در کنار جبهه مقاومت اسلامی مالک اشتر رهبری و انقلاب بود.
وی ادامه داد: اکنون نیز ادامه دهندگان راه این شهید، انتقام گیرندگان واقعی خون شهدای مقاومت بوده و به زودی تقاص خون آنان را از دشمنان خواهند گرفت.
امام جمعه مراغه اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی نیز در اقدامی متقابل، آمریکا، پنتاگون و نیروهای نظامی آمریکا را در لیست گروه و سازمان های تروریستی قرار داد که این امر ابتدای راه انتقام از شیطان بزرگ خواهد بود.

 در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان برگزار شد، شرکت کنندگان با عزاداری، یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش را گرامی داشتند.


(مشاهده این خبر در سایت ایحا)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">