دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

دانشکده علوم قرآنی مراغهاعلام انزجار مردم شهرستان مراغه

از جنایت تروریستی امریکا

رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه و امام جمعه موقت با بیان اینکه ادعا و ظاهرسازی های آمریکا با ترور سردار سلیمانی باطل شد، خاطرنشان کرد: امریکا امروز دشمنی خود را آشکارا اعلام کرد و اگر تا به امروز ادعای خیرخواهی مردم ایران را داشت، آشکار ساخت که این ادعا دروغی بزرگ است.

حجت الاسلام حمید محمدی راد رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه در خطبه های نماز جمعه مراغه گفت: شهادت سردار سلیمانی پایان کار نیست و ماجرا با شهادت به پایان خود نرسیده است چرا که سلیمانی‌ها ادامه دهنده راه سردار رشید اسلام هستند.

وی افزود: شهادت برای سردار سلیمانی هدیه بزرگی بود، پاداشی به غیر از شهادت نمی تواند برای سردار اسلام قابل قبول باشد چراکه این شهید راه حق عمر خود را در راه خدا، جهاد و جبهه مبارزه با استکبار جهانی وقف کرده بود.

حجت الاسلام محمدی راد گفت: سردار سلیمانی در تمام عمر بر روی اعتقاد خود ایستادگی کرد و سال ها در انتظار شهادت زندگی کرد و به فرموده مقام معظم رهبری امروز سردار اسلام آسمانی شد.


وی با تاکید بر اینکه آمریکا دشمن سرسخت ایران است، افزود: آمریکا اگر خیرخواه مردم ایران است چرا داروهای اساسی را تحریم و به صورت مخفیانه و آشکار به فکر ضربه زدن به اسلام و جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام محمدی راد گفت: سردار سلیمانی شیفته ‌حرم و اهل بیت(ع) بود و این شهید بزرگوار عمر خود را برای دفاع از حریم ولایت، آزادی و انسانیت فدا کرد.
وی گفت: یاد و خاطره و محبت های سردار سلیمانی از ذهن های ملت ایران، سوریه، عراق و تمامی کشورهای آزادی خواه فراموش و خارج نخواهد شد و همه ما قدردان زحمات و مجاهدت های سردار سلیمانی هستیم و خواهیم بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر وظیفه ملت ایران اسلامی حفظ انسجام، همدلی، همفکری، وحدت، تبعیت از ولی فقیه است و بایستی با یک صدای واحد بر علیه دشمنان انقلاب اسلامی شعار آزاده خواهی سر داده و گوش به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

مردم شهیدپرور شهرستان مراغه پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی باشکوه، جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

 

مردم شهیدپرور شهرستان مراغه پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی باشکوه، جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">