دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۲۱ ق.ظ

امنیت، خط قرمز نظام است

دانشکده علوم قرآنی مراغهسخنرانی دکتر محمدی راد

در راهپیمایی پرشور مردم مراغه

رئیس دانشکده علوم قرآنی و امام جمعه موقت مراغه با بیان اینکه اعتراض به افزایش قیمت‌ها نباید بهانه ای برای اغتشاش و ریختن آب به آسیاب دشمنان شود، گفت: امنیت کشور به بهای خون شهدا و ایثارگران حاصل شده است و لطمه زدن به آن خط قرمز نظام محسوب می شود.

حجت الاسلام دکتر محمدی راد، روز جمعه در راهپمایی پرشور مردم مراغه در محکومیت آشوبگری های اخیر افزود: امنیت خط قرمز نظام اسلامی است و هیچ کس نباید نسبت به این موهبت الهی که با جانفشانی های بسیار به دست آمده بی تفاوت باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه در حوادث اخیر عده ای فریب توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی را خورده و خسارت های بسیاری به اموال عمومی وارد ساختند.

وی اضافه کرد: این عده فریب خورده اندک با ایجاد آشوب و اغتشاش اهداف شوم دشمنان را تامین می کردند که با هوشیاری ملت ایران و هدایت های روشنگر رهبر انقلاب خنثی شد.

دکتر محمدی راد با بیان اینکه نظام سلطه در اتاق فکرهای خود به دنبال ایجاد ناامنی در کشور بود گفت: بهانه ایجاد آشوب در جامعه اسلامی، افزایش تعرفه و قیمت بنزین بود.

وی خاطرنشان کرد: طرح افزایش قیمت بنزین تصمیمی بود که با هماهنگی قوای سه گانه اتخاذ شد و دولت خدوم برای کنترل قیمت ها و عدم فشار به مردم مصلحت جامعه را در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: منویات رهبری و تلاش های دولت خدمتگزار در آینده نزدیک می تواند زمینه ساز خروج و کاهش مشکلات اقتصادی جامعه شود.

رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه اضافه کرد: تحرکات و فتنه اخیر عبرتی برای احاد جامعه است که فریب توطئه های دشمنان و اتاق های فکر آنان را به بهانه های واهی اقتصادی نخورند.

وی در پایان از مسئولان کشوری و نیروهای انتظامی، امنیتی و بسیج که زمینه ساز فروکش کردن و خاموش شدن آتش آشوب های اخیر شدند از طرف مردم تشکر و تقدیر کرد.

در این راهپمیایی اعتراضی، آحاد مردم مراغه با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافق و فتنه گر، اغتشاش های اخیر را محکوم کردند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">