دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۵۸ ق.ظ

آیین عمّامه گذاری طلاب حوزه های علمیه مراغه

مراغهآیین عمّامه گذاری طلاب

حوزه های علمیه شهرستان مراغه

حضور دکتر محمدی راد در آیین عمّامه گذاری طلاب حوزه های علمیه مراغه، همزمان با سالروز میلاد پربرکت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع).
آیت الله احمد عابدی روز جمعه در آیین عمّامه گذاری طلاب حوزه های علمیه مراغه گفت: هدف اصلی پیامبر (ص) در تبیین دین اسلام و آموزه های متعالی آن خدمت به آحاد مردم بود. وی ادامه داد: آن حضرت در کنار تبلیغ و گسترش دین مبین اسلام، خدمات بزرگ اجتماعی به مردم از جمله با احداث سد، حفر چاه و احداث مساجد و کارهای خیریه انجام می دادند.
وی اضافه کرد: حضرت خدیجه (س) نیز به عنوان همراه همیشگی پیامبر اکرم (ص) ایشان را در پیشبرد اهداف اجتماعی همراهی می کردند و این امر باید الگویی برای امروز جامعه اسلامی باشد.
وی گفت: تفکر متعالی پیامبر اکرم (ص) تامین معیشت امت اسلامی و تمامی مردم فارغ از اندیشه ها، ادیان و تفکر آنان بوده است.
وی با اشاره به نقش اجتماعی و فرهنگی حوزه های علمیه در جامعه نیز افزود: پاسداری از مرزهای اعتقادی و دین اسلام رسالت اصلی طلاب و روحانیت در عصر حاضر است.
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه نیز در این مراسم گفت: پیامبر اسلام (ص) و ائمه معصومین از جمله امام صادق (ع) بنیانگذار حوزه های علمیه در صدر اسلام بودند.
آیت الله محمدتقی پورمحمدی افزود: طلاب نیز با تاسی به ائمه معصومین (ع) و پیامبر اسلام (ص) ارزش های اسلام ناب را در جامعه تبیین کنند.
در این آیین ۱۹نفر از طلاب حوزه های علمیه مراغه به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به لباس روحانیت ملبس شدند.


(مشاهده این خبر در سایت ایحا)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">