دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۰۳ ق.ظ

عزاداری‌ها آسیب‌شناسی شود

دانشکده علوم قرآنی مراغه

حجت الاسلام دکتر حمید محمدی راد

در خطبه های نماز جمعه مراغه

دکتر محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه بیان داشت: عزاداری‌های محرم باید آسیب‌شناسی شده و آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی لازم در این راستا انجام شود.

رئیس دانشکده علوم قرآنی و امام جمعه موقت مراغه تاکید کرد: با نزدیک شدن به ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) و فرارسیدن ماه محرم، بار دیگر ضرورت نظارت بر نحوه برپایی هیات مذهبی ضروری است.
وی گفت: باید تلاش کنیم تا رفتار و کردار امام حسین و یارانش را الگوی زندگی خود قرار دهیم و در تمامی کارها حسین گونه رفتار کنیم.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به اینکه مجالس عزای امام حسین(ع) سبب ماندگاری پیام نهضت مقدس عاشورا شده است، افزود: بسیاری از انقلاب ها به خصوص انقلاب اسلامی ایران بر اساس این نهضت شکل گرفته و به پیروزی رسیده است.  
وی به هفته دولت اشاره کرد و گفت: تفکر شهیدان رجایی و باهنر باید زنده نگه داشته شود زیرا که این عزیزان مظهر مقاومت و پایداری بودند.
حجت الاسلام محمدی راد ادامه داد: راه عزت و موفقیت مسئولان در شناخت راه شهیدان است و باید همواره برای تحقق اهداف مقدس آنها وظایف قانونی خود را جهادی و انقلابی انجام دهند.
وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر با عمر کوتاه خدمتشان در دولت، خدمات بزرگی به اسلام، انقلاب، مردم و محرومان جامعه کردند و امروز ما باید راه آن ها را ادامه دهیم.


(مشاهده این خبر در سایت ایحا )

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">