دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

دانشکده علوم قرآنی مراغهدکتر محمدی راد

در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر

رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه: شهیدان رجایی و باهنر از خدمتگزاران صدیق انقلاب اسلامی و مدافع اصلی ملت و انقلاب اسلامی در تمامی صحنه ها بودند.

حجت الاسلام حمید محمدی راد روز پنج شنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر به غیر از خدمت هدف دیگری نداشتند و تمام هستی خود را برای مردم و ارزش های انقلاب اسلامی فدا کردند.
وی گفت: پیروزی و تداوم مقتدرانه انقلاب اسلامی ایران مرهون ایثار و از خودگذشتگی بزرگ‌مردانی همچون رجایی و باهنر است که تا لحظه شهادت به عهد الهی خود با بنیانگذار جمهوری اسلامی و پیمان آسمانی خویش با مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی وفادار ماندند.
وی افزود: آن ها با اندیشه، کلام و عمل خود به اسوه‌های ایثار، خدمت و اطاعت‌پذیری از ولی‌امر مسلمین تبدیل شدند.
وی خاطرنشان کرد: بی شک ترسیم نمایی دقیق از عملکرد و ویژگی های شخصیتی این دو شهید، می تواند فرصتی برای سرمشق قرار دادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم باشد.
دکتر محمدی راد افزود: شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت رسانی و ایثار  هستند و مسئولان باید با الگوگیری از این 2 شهید بزرگوار در مسیر خدمت رسانی به مردم که اولویتی مهم مسئولان است، مجدانه گام بردارند.
وی ادامه داد: با توجه به نامگذاری هفته دولت در سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت فرصتی برای بررسی عملکرد و ارزیابی دولتمردان نسبت به فعالیت ها و برنامه های خود و تقویت شاخص های مثبت و رفع معضلات و مشکلات است.


( مشاهده این خبر در سایت ایحا)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">