دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۳۴ ق.ظ

سنگ تمام ملت در حمایت از سپاه پاسداران

دانشکده علوم قرآنی مراغهراهپیمایی باشکوه مردم مراغه

در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده علوم قرآنی مراغه نیز همصدا با مردم همیشه در صحنه شهرستان، همزمان با سراسر کشور، پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی، وحدت و همدلی خود را با سپاه به نمایش گذاشتند.
عظمت و اقتدار سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی نه تنها در کشور، بلکه در عرصه‌های بین‌المللی به‌ ویژه حضور در دفاع از حریم و حرم موجب لرزه بر جان دشمنان نظام و انقلاب انداخته و برای اینکه بخواهند عقده‌گشایی کنند، در اقدامی نابخردانه و رذیلانه، نام سپاه پاسداران را در لیست خودساخته تروریستی گنجانده اند.
عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در این راهپیمایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تک تک مردم ایران پاسدار و سپاهی هستند و باید تلاش کنیم پاسدار واقعی خون شهدا و ادامه دهنده راه و مرام آنها باشیم.
آیت الله محمدتقی پورمحمدی گفت: تمامی ملت ایران برای پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی اعلام آمادگی می کنند و حاضر هستند جان خود را در راه اهدف و آرمان های انقلاب و ولایت فدا کنند.
وی گفت: سپاه نهادی انقلابی، برآمده از بطن جامعه است و توانسته در طول 40 سال گذشته، اثر گذاری خود را در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، حماسه هشت سال دفاع مقدس، مقابله با توطئه ها و فتنه و حضور در تمامی صحنه های نظام به خوبی نمایان سازد.
وی اضافه کرد: ترامپ دیوانه ای بیش نیست و از زمانی که به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده است تمامی روابط، قوانین و قاعده های بین المللی را زیر پا گذاشته است.
وی ادامه داد: این برای نخستین بار در جهان است که نیروی رسمی نظامی یک کشور دارای حق حاکمیت، به عنوان یک گروه تروریستی معرفی می‌شود؛ این اقدامی مغایر قوانین و عرف بین‌الملل است و در تضاد با ثبات و امنیت در منطقه و در مقیاس جهانی ارزیابی می‌شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره برای ترامپ و آمریکا کابوس بوده است و تروریست نامیدن سپاه از سوی آن ها نه تنها موجب تفرقه و نفاق در داخل کشور نشد، بلکه موجب وحدت و همدلی بیشتر مردم، مسئولان و نیروهای مسلح ایران شد.
حمید شکری افزود: نقش سپاه هم در داخل و هم در خارج از کشور غیر قابل انکار است و امروز سپاه توانسته در حوزه های مختلف به قدرت و خودکفایی برسد.
وی اضافه کرد: ملت ایران همانند سال های گذشته با آگاهی و بصیرت مثال زدنی در مقابل این زیاده خواهی آمریکا و استکبار جهانی ایستادگی کرده و حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام می کنند.
مجیدی، مسئول حراست فرمانداری مراغه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: خطاهای فراوان دولت های حاکم بر آمریکا و هوشمندی ملّت ما در فهم این خطاها و تبدیل آنها به فرصت موجب شکست پی در پی آمریکا و عصبانیّت آن ها از ملّت ما شده است.
وی گفت: اینکه ترامپ رسماً و عملاً سپاه پاسداران را تروریست می خواند به این خاطر است که این نهاد مقدس بزرگترین سد در مقابل تروریست های تحت حمایت آمریکا است و معادلات تروریستی دشمنان را در منطقه به هم زده است.
وی یادآوری کرد: تمامی نهاد ها ،سازمان ها ،ادارات و در راس آنها ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی ضمن محکومیت اقدام نابخردانه و غیرقانونی رئیس جمهور احمق آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خشم و نفرت خود را از این اقدام ننگین شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیسم بین الملل، با فریاد 'ایران اسلامی یکپارچه سپاهی هستند به نمایش می گذارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">