دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

تصوير استاتيك

دانشکده علوم قرآنی مراغه

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم . University of Quranic Sciences and Thoughts

ساعت و تاريخ

تور تایلند
دانشکده علوم قرآنی مراغه

- آذربایجــان شرقـی. شهرستان مراغـه
- دانشکده علـوم قرآنـی مراغـه
- کدپستـی: 5514884179
- 37250995 041 دورنگار: 37237300 041

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اسلاید شو

تماس با ما

اوقات شرعی

گالری عکس

گالری تصاویر قرآن آنلاین

اسلاید شو

شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۰۳:۵۸ ب.ظ

آغاز بکار مجمع خیرین عمران شهری مراغه

دانشکده علوم قرآنی مراغهدکتر محمدی راد

در مجمع خیرین عمران شهری مراغه

به منظور بهره مندی از ظرفیت های مردمی در حوزه مدیریت شهری، هدایت اقدامات خیرخواهانه شهروندان محترم به سمت فعالیت های عمرانی ، فرهنگی ؛ اجتماعی و خدماتی و نیز نیل به توسعه پایدار شهری، با حضور معاون استاندار آذربایجانشرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه، رئیس دانشکده علوم قرآنی، شهردار و جمعی از معتمدین  شهر، نخستین نشست مجمع خیرین عمران شهری در تالار معلم برگزار شد.

حجت الاسلام و والمسلمین دکتر محمدی راد رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه در این نشست با استناد به آیه شریفه: یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَنْفِقُوا مِمَّا رَزَقْنَاکُمْ مِنْ قَبْلِ أَنْ یَأْتِیَ یَوْمٌ لَا بَیْعٌ فِیهِ وَلَا خُلَّةٌ وَلَا شَفَاعَةٌ ۗ وَالْکَافِرُونَ هُمُ الظَّالِمُونَ، بیان داشت: عمر یکی از ارزشمندترین موهبتهای الهی است که پروردگار عالم به انسانها عنایت فرموده است، همچنین بر ضرورت استفاده از فرصت ها در راستای انجام کارهای خیر تاکید نمود.

وی ادامه داد: این ارزشمندی از آن رو است که فرصت هایی را در اختیار انسان قرار میدهد تا در صورت استفاده شایسته دنیا و آخرت خود را تضمین نماید.

وی با اشاره بر اهمیت عمل خیر در قرآن کریم انفاق کردن را یکی از خصیصه های مومنان دانست و گفت: نیکوکاران و خیرین در این دنیا به وسیله انفاق و عمل خیر آثاری در دنیا از خود به یادگار گذاشته و عمل خیرشان موجب رستگاری در آخرت میشود.

امام جمعه موقت مراغه به تاثیر عمل خیر در روز قیامت اشاره کرد و افزود: همان طور که در قرآن کریم وعده داده شده، در روز قیامت خیرین آثار رفتار و عمل خیرخواهانه خود را خواهند دید و بوسیله اعمال خیر آخرت خود را تضمین میکنند.

وی در خاتمه از اقدامات خیرین شهرستان مراغه تقدیر کرد و گفت: امیدواریم خیرین محترم با استفاده بیش از پیش از فرصت های دنیوی ضمن تضمین آخرت خود آثاری ارزشمند از خود باقی بگذارند و موجبات توسعه و رشد زیر ساخت های شهر مراغه را فراهم آورند.


(مشاهده این خبر در سایت ایحاء)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">